Overslaan en naar inhoud gaan

Nieuwe werkgever

Uw bedrijf is net aangesloten bij PME Pensioenfonds, of u sluit zich binnenkort aan. Dat betekent dat u loongegevens van uw werknemers gaat aanleveren en pensioenpremie betaalt. Wij informeren uw werknemers en maken het doorgeven van de loongegevens zo makkelijk mogelijk.

Stappenplan voor nieuwe werkgevers

Bent u een nieuwe werkgever bij PME? Volg onderstaand stappenplan om het aanleveren van loongegevens en het betalen van pensioenpremie in gang te zetten. Log in met eHerkenning. Als u een stap heeft afgerond, staat de volgende taak direct voor u klaar op het scherm.

Stap 1: geef uw contactgegevens door

Uw contactgegevens geeft u eenvoudig online door. U kunt ook verschillende contactpersonen aan ons doorgeven. Kies zelf wie binnen uw bedrijf voor welke onderwerpen contactpersoon is. Bijvoorbeeld voor vragen over facturen of het aanleveren van loongegevens.

Stap 2: geef uw loonheffingennummer en betaalgegevens door

Bij stap 2 kunt u uw gegevens controleren en missende gegevens doorgeven. Houdt uw loonheffingennummer en uw betaalgegevens bij de hand. We adviseren u te kiezen voor betaling via automatische incasso. Zo weet u zeker dat u nooit te laat betaalt en wij incassokosten in rekening moeten brengen. Bent u al aangesloten? Controleer dan hier ook of alle pensioenregelingen die u afneemt in uw overzicht staan.

Stap 3: activeer de upa

U gaat voortaan loongegevens aanleveren met de uniforme pensioenaangifte (upa). Om met de upa loongegevens aan te leveren moet u de upa activeren. U activeert de upa zelf op onze website.